انواع کمپرسور کولر گازی

انواع کمپرسور کولر گازی

کولر گازی کولر از 9000 تا 36000 از کمپرسور روتاری و کمپرسور پیستونی بهره می گیرد و به هیچ وجه از کمپرسور اسکرول در این سایز ها استفاده نمی شود. اما در سایزهای بالاتر از 36000 از کمپرسور اسکرول بهره گرفته میشود. اغلب دیده شده است که بعضی فروشندگان سهوا یا عمدا کمپرسور کولر گازی از سایز 9000 تا 36000 را با عنوان اسکرول معرفی می کنند.


کمپرسور روتاری

کمپرسور روتاری

تصویر بالا کمپرسور روتاری را نشان می دهد که دارای ظاهری استوانه ایست. این نوع کمپرسور را از لحاظ ظاهر راحت می توان تشخیص داد آن هم با دقت روی خروجی سیم و لوله های ورود و خروج گاز که حتما همگی رو به بالا می باشند.همچنین تعداد پایه های آن حتما ۳ عددی است.


کمپرسور اسکرال

کمپرسور اسکرال

تصویر بالا کمپرسور اسکرال را نشان می دهد که دارای ظاهری استوانه ایست. این نوع کمپرسور را از لحاظ ظاهر راحت می توان تشخیص داد آن هم با دقت روی خروجی سیم و لوله های ورود و خروج گاز که حتما همگی رو به بغل می باشند ( رو به بالا در روتاری )  همچنین تعداد پایه های آن حتما 4 عددی است.


کمپرسور پیستونی

کمپرسور پیستونی

تصویر بالا کمپرسور پیستونی را نشان می دهد که از دید بالا دارای ظاهری بیضی شکل است ( بر عکس 2 مدل قبلی ) ، این نوع کمپرسور را از لحاظ ظاهر راحت می توان تشخیص داد آن هم با دقت روی ظاهر بیضی شکل و خروجی سیم و لوله های ورود و خروج گاز که حتما همگی رو به بغل می باشند. همچنین تعداد پایه های آن حتما 4 عددی است.

نوشته شده در 1399-02-26 توسط مقالات وبلاگ 267
تماس بگیرید