معرفی برند جدید ایوولی Evvoli

معرفی برند جدید ایوولی Evvoli

ایوولی Evvoli نامی نا آشنا و تازه در بازار لوازم خانگی است که از عمر آن زیاد نمی‌گذرد. برند جدید Evvoli که اخیرا با عرضه محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت ، بخش قابل توجه‌ای از بازار تلویزیون و کولر گازی و انواع داکت اسپلیت را از آن خود کرده ، تا جایی که مطلع هستیم به شما عزیزان معرفی کنیم!


معرفی برند جدید ایوولی Evvoli

برند ایوولی « Evvoli» یک برند ایتالیایی معتبر در تولید لوازم خانگی است که رویکردی نوآورانه همراه با طراحی، تکامل و رشد را در تولید لوازم الکترونیک مصرفی دارد. و محصولاتش را با امکانات متنوع و مطابق انتظار مصرف کنندگان تولید و به بازار عرضه می کند. برند و علامت تجاری ایوولی evvoli یکی از برند های جدید و خوب لوازم خانگی به ویژه کولر گازی می باشد، این نام تجاری توانسته با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در رقابت با سایر رقبا کم نیاورد، محصولات کولر ایوولی توانسته بخش مهمی از بازار را از آن خود کند. Evvoli که اخیرا با عرضه محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت ، بخش قابل توجه‌ای از بازار تلویزیون و کولر گازی اسپلیت را از آن خود کرده ، تا جایی که مطلع هستیم به شما عزیزان معرفی کنیم!


ایوولی Evvoli

یکی از مهمترین دلایل راه یافتن این برند به بازار ایران قیمت ارزان برند ایوولی نسبت به سایر برند های شناخته شده است، البته دلیل اصلی این امر کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان است که سبب شده مشتریان برای رفع  نیاز های ضروری خود ، بدون تحقیق و اطلاع کافی از کیفیت و اصالت کالا محصولات این برند که تولید و مونتاژ آن در کشور چین انجام میگیرد را خریداری نمایند! البته این مطلب به معنای بی کیفیت بودن محصولات ایوولی نیست چرا که قطعا سال ها زمان نیاز است تا یک برند بتواند خود و محصولاتش را به مشتریان و بازار هدف خود ثابت کند! کارخانه و شرکت ایتالیای - اماراتی این برند پیش تر با عرضه برند های جنرال مکس ، جنرال گلد و فوجی درجه کیفی خود را ثابت کرده است.


کولر گازی برند ایوولی :

کولر گازی ایوولی از دو نوع گاز مبرد R22 و R410 بهره می برند که کولرهای با گاز R410 طرفداران و مشتریان بیشتری و همچنین قیمت بالاتری هم دارند. با اشاره به این موضوع که گاز R22 توان و قدرت خنک کنندگی بیشتری دارد، اما به دلیل آسیب رساندن به محیط زیست و همچنین لایه اوزن، و امکان دارد در زمان گازگیری کولر با مشکل رو به رو شود.

اما با گذشت زمان و پیشرفتی که هر روزه شاهد آن هستیم گاز R410 جایگزین گاز R22 در بیشتر مدل ها شده است و کولر هایی که از گاز R410 استفاده می کنند میزان مصرف برق کمتری دارند به همین دلیل در پرداخت هزینه های مصرفی برای خریداران این مدل از کولر گازی بسیار مقرون به صرفه می باشد و به علاوه کمپرسور R410 بسیار راحت تر از R22 کار می کند که باعث می شود به دلیل Over Heat ریسک خراب شدن آن کاهش یابد.

کولر گازی ایوولى ویژگی کارکرد یا بهتر است بگوییم قابلیت هوادهی به صورت گرم و سرد را دارد و با استفاده از یک کمپرسور پر قدرت و کم مصرف روتاری و گاز مبرد R410 جهت خنک کردن فضایی با متراژ مشخصی طراحی شده است. کولر گازی ایوولى ساخت کشور چین می باشد و دارای مصرف انرژی A می باشد و همچنین قابلیت پخش و انتشار جریان هوا به ۴ نقطه مختلف در داخل اتاق را دارد. یکی از مشخصه های جالب کولر های ایوولی این می باشد که دارای WIFI هستند و با گوشی های هوشمند می توانید آن ها را کنترل کنید.

نوشته شده در 1399-03-01 توسط مقالات وبلاگ 179
تماس بگیرید