داکت اسپلیت اینورتر اجنرال 60000

جدید

  • ساخت ژاپن مونتاژ تایلند
  • سرمایشی و گرمایشی
  • فول دی سی اینورتر Full DC Inverter
  • گاز مبرد R410
  • کمپروسور روتاری
  • فول آپشن
  • کیت کم مصرف T3-Kit
  • تا 70% کاهش مصرف انرژی
  • رده انرژی A+++
  • مجهز به سيستم Wifi و بلوتوث
  • دارای کويل آب گرم
  • پمپ درین با بازدهی بالا
  • ضد برفک ( یخ زدایی ) یا Defrost
  • عملکرد توربو در سرمایش
  • دارای ورودی هوای تازه
  • کارکرد در مناطق گرم و معتدل T1 و T3

جزییات بیشتر

تماس بگیرید

- +

برند : ogeneral

 
بررسی تخصصی

داکت اسپلیت اجنرال 60000

داکت اسپلیت یکی از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان بوده و امروزه بطور گسترده ای مورد توجه سازندگان واحد های مسکونی و اداری می باشد، همچنین این سیستم جزء اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود می باشد. داکت اسپلیت همانند اسپلیت دیواری از یک یونیت داخلی در سقف کاذب قرار گرفته و پوشیده می باشند و یک یونیت خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند. کندانسور قسمت خارجی سیستم است که در فضای باز مانند بام، بالکن، حیاط، پارکینگ و … نصب می گردد و با هر شرایط جوی سازگار بوده و نیاز به محافظت در مقابل برف و باران ندارد و توسط لوله مسی به اواپراتور دستگاه هواساز متصل می گردد.

هر کندانسور شامل کمپرسور، فن، لوله های مسی و فین های آلمینیومی می باشد. یونیت داخلی بوسیله کانال های مخصوص هوای سرد و گرم را به فضاهای مستقل انتقال می دهد. سیستم گرمایش در داکت اسپلیت ها می تواند از کویل آبگرم که توسط موتور خانه یا پکیج گرمایشی آبگرم را دریافت میکند استفاده کند. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت فضای کمتر اشغال شده بدلیل نصب در سقف می باشد. از فاکتور های مهم در داکت اسپلیت ها میزان مصرف انرژی آنهاست که با استفاده از برچسب انرژی می توانید راندمان دستگاه را با توجه به انرژی مصرفی مشخص کنید.

سیستم داکت اسپلیت

 

خرید داکت اسپلیت کانالی اجنرال 5 تن سه فاز

کولر گازی داکت اسپلیت اجنرال 60000 یکی از با کیفیت ترین انواع سیستم های تهویه مطبوع هوا در جهان می باشد و امروزه بطور فزاینده ای مورد توجه خریداران و سازندگان واحد های مسکونی و اداری قرار گرفته است. این سیستم ها جزء اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود می باشد. داکت اسپلیت کانالی اجنرال ساخته شده توسط شرکت اجنرال همانند اسپلیت دیواری از یک یونیت داخلی در سقف کاذب و یک یونیت خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند.

داکت اسپلیت اجنرال

 

ریموت یا ترموستات داکت اسپلیت اجنرال

ریموت یا ترموستات داکت اسپلیت اجنرالهمان طور که در تصویر می بینید ریموت دیواری داکت اسپلیت از یک نمایشگر دیجیتال و 5 دکمه برای کنترل دستگاه تشکیل شده است. به کمک دکمه پاور شما می توانید، دستگاه را خاموش و روشن نمایید. از دکمه مود (Mode) می توان برای تغییر حالت سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت استفاده نمود. به کمک دکمه سرعت یا speed می توان سرعت فن را کم و یا زیاد نمود که دارای سه سرعت کم، متوسط و زیاد می باشد. و به کمک دو دکمه کاهش و افزایش (Decrease – Increase) می توانید دما را کم و یا زیاد نمایید. از ویژگی های دستگاه ( نصب روکار ترموستات ، سیستم قفل کودک ، قابلیت برنامه ریزی هفتگی ، قابلیت ریموت کنترل ، مود خواب ، ترموستات دو فصل ، کنترل 3 دور فن بصورت اتوماتیک و دستی ، دارای نمایشگر دیجیتال و..) نام برد.

 

 

کنترل از راه دور با سيستم Wifi و بلوتوث

ریموت کنترل داکت اسپلیت دارای دستگاه کنترل از راه دور مادون قرمز بنام MTS-IR می باشد. دستگاه MTS-IR ویژگی های دیگری نیز نظیر نمایشگر LCD، کلید قفل ویژه و کلیدهای میانبر تنظیم ترموستات (ّFast Cool-Fast Hot) را ارائه میدهد.که از طریق سيستم Wifi و بلوتوث میشود تنظیمات دستگاه را کنترل کرد.

کنترل داکت اسپلیت از طریق وای فای و بلوتوث

 

اینورتر چیست؟

اینورتر چیست؟اینورتر دستگاهی الکترونیکی می باشد که که جریان مستقیم DC را به جریان متناوب AC تبدیل میکند. جریان متناوبی که در این فرآیند تبدیل شده است میتواند طبق تشخیص نیاز، در هر ولتاژ و فرکانسی باشد که به وسیله ترانسفورماتورها و مدار های مناسب کنترل می شود. داکت اسپلیت ها به دو نوع اینورتر و غیر اینورتر (معمولی) تقسیم می شوند. 

 

وظیفه اینورتر در داکت اسپلیت چیست؟

  • کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف برق
  • کنترل و تنظیم سرعت و دور موتور
  • تغییر جهت دور موتور بدون نیاز به کنتاکتور
  • روشن/خاموش شدن موتور بدون آنکه برق اصلی قطع و وصل گردد
  • کاهش فرسایش ، خوردگی و ضربه های مکانیکی و درنتیجه افزایش عمر دستگاه
  • محافظت از موتور در مقابل ولتاژهای بالا
  • امکان فعالیت موتور حتی در زمانی که ولتاژ ورودی متغیر باشد.

 

گاز مبرد R410

گاز مبرد R410گاز مصرفی در داکت اسپلیت های اینورتر اجنرال R410 و گاز مصرفی در داکت اسپلیت های معمولی گاز R22 می باشد. داکت اسپلیت اینورتر با مبرد گازی r410 فعالیت میکنند و به هیچ عنوان با مبرد گازهای قدیمی کار نمیکند. بهترین نوع مبرد با بهترین کیفیت سرمایش با گاز R410A بهترین نوع مبرد که قدرت سرمایش بالاتری نسبت به سایر مبرد های دیگردارد و قدرت سرمایش بهتری دارد و دوست دار محیط زیست شناخته شده است و غالبا در سیسیتم های داکت اسپلیت اینورتر از این نوع مبرد گاز R410A استفاده میگردد.

اختلاف عمده بین کمپرسورهای با مبرد گاز R22 و گاز R410 این است که مبرد R22 یک گاز منسوخ شده می باشد. قانون اصلاح شده هوای پاک که در سال 1989 تصویب شد که همه کارخانه های تولید مبرد و همچنین سیستم های تهویه مطبوع در امر تولید آن فعالیت دارند ملزم کرده است که سیستم های تهویه مطبوع جدید از مبردهایی که برای محیط زیست و لایه اوزون و همچنین خنک کنندگی بیشتر را دارا هستند استفاده نمایند از این رو گاز مبرد R22 باید از چرخه تولید در صنعت سیستم های تهویه مطبوع کاملا حذف گردد و همه کمپرسورهایی که در صنعت تهویه مطبوع فعالیت می کنند باید از یک خنک کننده جدید به نام R410 استفاده نمایند اگر چه مبرد گاز R22 هنوز هم برای سیستم های تهویه مطبوع برای شارژ کمپرسورهای قدیمی تولید و در دسترس می باشد اما هیچ سازنده ای اجازه تولید آن را ندارد . این قانون در ژانویه 2010 تصویب شد و تا سال2030 تمام واحد های تولید مبرد گاز R22 باید کاملا حذف گردد.

 

ظرفیت داکت اسپلیت و برق مصرفی :

داکت اسپلیت اجنرال در ظرفیت 1.5 الی 5 تن موجود بوده که برق مصرفی دستگاه، تا ظرفیت 3 تن ( 24 هزار ، 30 هزار ، 36 هزار ) تک فاز، و در ظرفیت های 4 و 5 تن ( 42 هزار ، 45 هزار ، 48 هزار ، 60 هزار و ... ) 3 فاز هستند. کمپرسورها مورد استفاده در دستگاه های اجنرال از نوع روتاری بوده و در دو مدل معمولی و  اینورتر دار ( کیت کم مصرف ) می باشند.

دستگاههای داکت اسپلیت اجنرال در سایزهای 18000 ، 24000 ، 30000 ، 36000 ، 45000 ، 54000 ، 60000 ، 76000 ، 90000 و 96000 Btu/h  ( یک ونیم تن تا 8 تن ) به بازار عرضه می گردند (تا ظرفیت 3 تن تک فاز، و در ظرفیت های 4 تن به بالا 3 فاز هستند.)

 

انواع داکت اسپلیت :

داکت اسپلیتفشار استاتیکی کم (Low Static Pressure)

معمولا در فضاهایی که حداقل کانال کشی و دمندگی و صدا مورد انتظار کارفرما است و یا بار برودتی فضا مقدار کمی است و علاوه بر آن کنترل دما بایستی در درون همان فضا انجام شود از مدل Low Static Duct استفاده می شود که با حداقل کانال کشی ممکن و قالبا در حد رابط بین دهنه پرتاب باد دستگاه و دریچه پرتاب و یا حتی بدون کانال کشی و به کمک برزنت به دریچه پرتاب باد وصل می گردد. مثل اتاق خواب یا Silent room عموماً مدلهای کم فشار در سایز 7000 ، 9000 ، 12000 ، 14000 و 18000 و در بعضی برندها تا سایز 24000 هم بصورت کم فشار عرضه می شود.

فشار استاتیکی متوسط (Normal Static pressure)

این مدلها برای فضا هایی که محدودیت کمتری نسبت به صدا و ابعاد دارند استفاده می شود و با در نظر گرفتن میزان افت فشار ایجاد شده در داخل کانال به آن وصل می گردد و معمولا برای اتاقهای بزرگ و سالن نشیمن و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. مدلهای فشار استاتیکی متوسط عموما در سایز های 18000 ، 24000 و 30000 و در بعضی برندها 36000 و 48000 به بازار عرضه می گردد.

فشار استاتیکی بالا (High Static Pressure)

از این مدلها برای فضاهایی که کانال کشی زیادتری دارند و یا دمندگی قوی تری مورد نیاز است با رعایت استانداردهای صدا و افت فشار استفاده می شود. مثل سالن پذیرایی بزرگ و یا فروشگاهها و تالار ها و کارگاهها و در سایزهای 24000 ، 30000 ، 36000 ، 45000 ، 54000 ، 60000 ، 76000 ، 90000 و 96000 Btu/h به بازار عرضه می گردند.

 

توجه : بایستی توضیح داد که استفاده از کویل آبگرم در دستگاههای با فشار استاتیکی کم امکان پذیر نیست و موجب افت شدید فشار استاتیکی یا همان (خفگی) و آسیب دیدیگی دستگاه می شود و در مدل های فشار استاتیکی متوسط و بالا منوط به تعیین دقیق افت فشار دستگاه است. همچنین تعیین نوع کویل و ظرفیت آن نسبت به موقعیت جغرافیای محل نصب دستگاه و دمای مورد نیاز قابل محاسبه است.

 
چگونه خرید کنیم؟

راهنمای خرید

توجه 1 : تمامی محصولات ما دارای 60 ماه ضمانت نامه آنلاین سرویس 24 که توسط نمایندگان رسمی آن برند در سراسر ایران بررسی ، تست ، گارانتی و نصب می شوند.
توجه 2 : در فروشگاه اینترنتی اسپلیت تمامی محصولات اصل و دارای ضمانت نامه شرکتی میباشند و به هیچ عنوان محصولات کارکرده و یا غیر اصلی در این فروشگاه به فروش نمی رسد.


رویه خرید و سفارش :

1- بعد از انتخاب برند ، سایز و نوع کالا و دریافت مشاوره از کارشناسان فنی ما ( شماره تماس : 09129624512 ) میتوانید سفارش خود را ثبت بفرمایید.

2- در صورت انتخاب محصول ، مبلغی به عنوان پیش پرداخت ( بیعانه ) از مشتری دریافت خواهد شد.

3- ارسال و تحویل محصولات از لحظه سفارش، حداکثر 48 تا 72 ساعت کاری طول خواهد کشید.

4- مبلغ کامل محصول در محل تحویل پرداخت می شود.

5- در روش ارسال توسط پیک ( باربَر ) بایستی سلامت فیزیکی کالا درب منزل توسط مشتری انجام گیرد و سپس اقدام به پرداخت صورت حساب نماید.

6- در صورتی که کالای ارسالی مطابق با درخواست مشتری نباشد، اسپلیت موظف است طبق ضمانت تعویض کالا، آن را عودت نماید و کالایی با مشخصات ارائه شده به مشتری را ارسال نماید.

7- ضمانت تعویض یا برگشت و عودت هزینه در صورت نارضایتی مشتری از کالا تا 72 ساعت، برای مشتری وجود دارد.

توجه 3 : با احترام خدمت مشتری گرامی ، زمان تحویل کالا خواهشمند است که ظاهر محصول سفارش شده را به صورت کامل بررسی نموده و بعد از اطمینان کامل از سلامت ظاهری کالا با پیک فروشگاه اینترنتی اسپلیت تسویه حساب فرمایید در غیر اینصورت اگر چنانچه بعد تسویه حساب و خروج پیک از محل تحویل کالا ، متوجه عیب ظاهری کالا شوید ، اسپلیت نمی تواند هیچ گونه مسئولیتی در مورد اشکال ظاهری کالای شما بر عهده شود.


خدمات فروشگاه اینترنتی اسپلیت :

  • نصب رایگان ( هزینه ایاب و ذهاب بر عهده مشتری )
  • پرداخت در محل
  • ۶۰ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش
  • نصب توسط تکنسین های حرفه ای و مجرب شرکت
  • ارسال تکنسین و نصاب شرکت همراه کالا ( فقط داکت اسپلیت )
  • تعویض یا مرجوع بی قید و شرط دستگاه تا ۱ سال ( فقط داکت اسپلیت )

توجه 4 : وسایل مورد نیاز جهت نصب دستگاه خریداری شده ( مانند : پایه ، کابل و لوله مسی اضافه ، جوشکاری ، چسپ ، گاز اضافی برای لوله ها و یا خود دستگاه و… ) برعهده مشتری محترم میباشد و شامل نصب رایگان نمی باشد.

تماس بگیرید